Followers

Surah Al-Israk:32

Assalamualaikum
Dulu pernah ber usrah dengan Eka , dan biasalah kalau dengan Eka saya lebih suka bercakap pasal hati dan perasaan , hati ke hati sebab dia sangat cepat memahami saya , di tambah pula dengan sikap dia yang sentiasa mendengar .. 
so , hari tu (sebenarnya waktu sem 1) , kita orang bercakap pasal cinta . Pandangan masing masing tentang cinta yang sebenar , apa yang sebenarnya yang menyebabkan cinta menjadi salah dan sebagainya . 
dan ada satu ayat yang Eka bagi , alhamdullilah telah menjadi pegangan untuk saya sampai hari ini .
 Dia cakap : "awal - awal lagi Allah dah pesan jangan hampiri zina" 
. Dari pandangan saya memanglah zina itu , bermaksud duduk berdua - duaan dan sebagainya yang berdua-duaan . 
Tapi sebenarnya tak punn ,
.......................................................................................................
 dan banyak kali sangat dah saya delete , taip , delete dan taip , dan saya hilang kata-kata untuk bagi memahamkan apa yang saya cuba sampaikan dan saya nak terang pakai bahasa saya pun saya sendiri pun tak faham , jadi dengan ada nya komik kat bawah ni , moga moga korang faham apa yang saya ingin sampaikan . 

sorry , 

 


  
  

 

No comments: