Followers

Mok saya pesan

Bercerita tentang si jiran yang ayah si jiran saya ni walaupun umur dah tua tapi larat dan mampu lagi pergi ke Tanah Suci setiap tahun . Kemudian mak saya bersuara ,
"nanti mok tua mok nak mcm tu laa , kalau boleh setiap tahun nak pergi sana , nak guna duit anak anak
"Dan saya seperti biasa , buat senyuum kambing seperti kebiasaan tapi dalam hati cakap ,
"In Shaa Allah one day i'll make it true .."
"Tu je Mok nak ... "

Terharu.


 Bilakah  masa untuk aku dijemput menjadi tetamu Allah ?


 
Umrah 2011's trip . 


...............................

Teringat zaman kena tinggal dengan parents sebulan lebih sebab mok ayah pergi haji dan waktu tu saya baru darjah 4 dan paling best tak rindu kat mok pun , tapi bila dapat kad yang ada gambar kaabah dari mok baru rasa teringat dekat diorang pastu ada menangis sikit sikit  tapi untuk satu malam tu je . haha . Kental anak haji Baha ni . 
...........................................................
Satu hari nanti saya nak pergi haji dengan imam idaman saya , taknak pergi time umur dah tua tua .. nak pergi umur muda muda . Tiru macam mok ayah saya .


WONDERING WHO'S THE OWNER OF MY RIB CAGE

No comments: