Followers

Mimpi itu

  baAssalamualaikum

Update blog sebab tiba tiba mata rasa mengantuk sangat , jadi nak avoid dari tidur lepas sahur supaya terus boleh subuh  kenalah cari benda yang menarik untuk dibuat . Seperti biasa ,  diri ini tertarik dengan dajjal mata satu ni dari ayat ayat cinta suci dari Allah . 

Semalam saya ada baca cerita pasal Gadis ini . Sedih kan baca pasal dia ni .Yelahh tengah sihat sihat , tiba tiba sakit Scoliosis , which is tulang belakang bengkok ! ouchh , tak dapat bayangkan rasa sakit dia macam mana. Kisah dia saya terbawak bawak sampai mimpi .. Ya Allah . Tadi saya mimpi adik saya yang ke5 meninggal . Meninggal sebab sesak nafas waktu tengah operate . walaupun , saya tahu sekarang dia ni sihat walafiat tapi entah laa .. takut sangat tak dapat jumpa dia dah .. dah la last kitaorang jumpa 2 bulan yang lepas ,waktu cuti sekolah .. Lepas mimpi terus bangun menangis . Takut tak dapat jumpa dia dah . Terus rasa rindu nak dengar dia cerita pasal sekolah dia , kawan dia . Terus rasa tak nak gaduh dah dengan dia .  Dah la puasa ni kitaorang mungkin langsung tak de kesempatan nak puasa sama sebab sekolah yayasan Kelantan cuti dia terus dekat nak raya , dan aku pulak tak tahu lagi cuti macam mana . Berharap ada lagi kesempatan nak jumpa dengan mereka . Ameen Ameen .


3 Tahun yang lepas , sekarang semua dah hensem dan tough . hehe

...................................................................

Jumaat ni dah gerak balik Bmi , tapi aku dah rasa malas nak balik sana . Tengok muka ayah pun aku dah agak aku punya emosi kalau dekat Bmi nanti . Please please sarah jangan nak emosi sangat dekat sana .
Be strong mek !


Moga diberi  kekuatan untuk menghadapi segalanya & Semoga berkesempatan berjumpa mereka lagi . Ameen 
  

No comments: