Followers

Chapter 3


Assalamualaikum
Selamat  tiba di Bmi hari jumaat lepas . Makanya , lepas ni bermula satu lagi episod baru dalam hidup ini. Mungkin penuh suka , mungkin terselit duka atau mungkin kenangan manis episod lalu   takkan berulang lagi untuk semester kali ini . Aku hanya berdoa supaya dapat bersama dengan mereka yang sudi menerima kelemahan aku . Yang sudi tegur bila aku salah dalam membuat keputusan dan bukanlah mencari mereka yang sentiasa menyokong aku tanpa mengenal erti salah dan benar . 

 ...........................................................
Alhamdulillah , masih diberi nafas untuk menghirup oksigen secara percuma di bumi Allah , namun masih ada sedikit keluhan di hujung nafas bila terpaksa berjauhan dengan keluarga , jauh dengan ayah , jauh dengan mak , jauh dengan abang , jauh dengan adik adik . Baru hari ketiga disini dah macam macam tanda homesick jadi . Demam , muntah muntah ..siang hari badan cepat sangat sejuk sampai tengah hari pun kena pakai stokin dan berselimut satu badan   dan tiba tiba teringat ayah . Dia hero saya sebab tu saya selalu ingat diaa . Deeply , I know .. ayoh pun rindu sarah  .

K tak mau nangis nangis dah ..

………………………………………………………………..
 Timetables untuk sem ni macam tak ohsem sangat sebab berbeza sangat dengan sem lepas . Di mana pada hari jumaat yang mulia lagi berbahagia itu saya ada kelas dari pukul 8 pagi dan break jap pukul 2 sambung balik sampai pukul 5 ..  tapi oke lah kot , sebab khamis saya tak de kelas . Dan kelas tak de lah packed sangat  . Rasa rasanya biasa saja . Tapi agak scary tengok subjek sem ni , macam nak bunuh kitaorang je , terutama subjek Electric Circuit 2 dimana miss Noi yang ajar . Emmhh , tak tau nak kata apa lah kan . Lagi sem ni saya ambik Miroelectronics , yang ni pun tak tahu laa .. macam scary je nak telek Programming balik .. adoi .
Jadi sem 3 ni ambik 7 subjek je :
Microelectronics 
Electronics
Technical math 3
Communication English 2
Mandarin1 
Human and Control Physiology For Engineers 
Electric Circuit 2


…………………………………………………….



Alhamdulillah , dah jumpa geng usrah .

No comments: