Followers

Cincin Tunang Hilang

Assalamualaikum 

Bahagia nya kita dengan awak masa ni 

Tajuk tak boleh blah langsung kan .. bajet je dah tunang .
Semalam , hati kecik saya ni rasa sedih sangat sangat bila mendapati sebentuk cincin emas yang bertakhtakan sebutir permata  yang sentiasa menghias jari saya dah hilang dari pandangan . Tak tahu nak cakap apa , rasa kehilangan terus . Kalau pegang tangan kanan , tiba tiba rasa cincin tu dah tak de rasa macam  tak lengkap je jari ni .

Cincin tu hilang waktu lepas mandi , rasanya cincin tu dah tercampak masuk dalam salur air kot , Puas cari tapi jawapan hanya menghampakan rasa hati ni .

Senanya cincin tu mak yang bagi dan bukanlah cincin tunang *bajet je ada orang dah masuk line kan .  HAHA , tapi disebabkan , ramai sangat yang tanya macam macam pasal cincin kat jari tu , jadi jawapan malas nya saya cakap lah , cincin tunang .
Tapi tu lah , ada hikmah jugak cincin tunang tu hilang . Mungkin Allah taknak bagi aku buat dosa menipu orang kot , haha ..

Sebelum hilang tu , i was really beria - ria tangkap gambar cincin tu , balik je outing .. terusss tak jumpa .. sobsob ..

Sedih kot cincin tu hilang sebab that only harta yang parent saya bagi dekat saya sebagai tanda anak perempuan tunggal . Adik beradik lelaki mana dapat . Jadi bila pakai cincin tu saya rasa sangat bertuah sebab saya sorang je princess dalam family . Tapi sekarang ... tak boleh dah nak bajet bajet depan diorang yang kak yah diorang ada cincin .

Tapi Alhamdulillah , mok sangat oke bila saya mencerita berita yang amat sedih itu ... Mok rilek je , anak dia je yang gelabah ayam lebih . Mok cakap , 'takpelah bukan rezeki awok la tu , redha je ..'



hei awak , saya sygs awk tau . kenapa hilang tak nak bagitahu saya . Jari saya ni sedih sangat awak tak de  . Please datang balik duduk dengan jari saya ni



Tak pernah rasa kehilangan macam ini ,
 please hati jangan nak menangis kehilangan sangat la ..




No comments: