Followers

Tahniah

Assalamualaikum ,

Hari dapat berita yang kawan sekolah dulu dah selamat lahirkan anak . Tahniah ayu ..
dan cerita yang sedih sikitnya yang saya baru tahu dia dah kahwin dalam sebulan yang lepas , aish aish sarahh , kesian ayu tak dapat hadiah dari aku   ..
Macam tak percaya dia dah kahwin dan dah ada anak pun , padahal waktu sekolah dulu , dia lah manusia paling rock gaya jalan tak ubah macam ********  sekarang dah cantik sebab dah pakai tudung labuh * apa yang saya nampak dkt fb lah ..
and again , 
Ayu tahniah sebab dah jadi ummi untuk Erika Umaira . Cantik nama tu .
Ayu , One more step in your life . Semoga berkeluarga sampai Jannah .

.............................................................................................................

Setelah sekian lama sungguh tinggal rutin berbasikal keliling kampung , akhirnya hari ni saya kembalikan rutin saya tu semula . In Shaa Allah , untuk kali ni mesti jadi rutin ..  Kira kira hampir 8 bulan kot saya lari dari berbasikal . Lepas je pergi Bmi bulan 7 tahun lepas terus tak naik dah basikal tu. Lepas tu , ada satu kali tu .. saya balik sebab rasa nak naik basikal , tapi tup tup balik , ayah saya cakap basikal proton dah kena curi .. Jahat betul si pencuri tu , memang rumah saya ni selalu kena tanda untuk mencuri barang lah kan . Dulu skateboard * saya reti kot main imbang badan atas skateboard tu , pun waktu saya darjah 6 laa tapi sekarang tak tahu laa .. berat dah bertambah berat .. (:

Laju merentas masa 

Harus dibasuh setelah melintasi kandang lembu 




Tahniah untuk Cik Sarah & Puan Rohayu

No comments: