Followers

Just A Random Feeling .

Mostly , Bilik dekat Kamsis BMI ini semua dah gelap gelita . 
Study week is ON . 
Tapi aku masih terhenti di sini - bak kata Asfan 

Malas lagi rasa nak balik , mungkin sebab aku berpendapat ; 
Lepas ni aku ada 4 bulan untuk tinggal dirumah  , jadi kenapa aku perlu balik merehatkan diri sedangkan aku masih ada 4 bulan akan datang . 
Mungkin peroleh banyak iktibar dari sahabat sahabat dari IPTA . Mungkin ? 

Alhamdulillah , final paper untuk semester ni ringan sikit . 
Cuma 4 paper
2 paper general studies , Fiqh Komtemporari 2 + Pengajian Malaysia
&
2 paper medical  electronics , Medical instrument + Medical physiological . 


.....................................



Truth is , 
Aku ada kawan . 
Dia tinggi 
Dia food machine 
Setiap rabu dia ajak aku pergi pasar 
Tapi setiap rabu aku mesti tolak ; malas pergi do 
Mungkin aku lebih selesa bersama kawan perempuan 

Dulu , 
Waktu kali pertama pergi pasar dengan dia ,
Dia belanja donut cokelat , 
Walaupun , donut tu biasa biasa je .
Tapi aku ingat lagi 

Dia , 
Pemalu aku rasa . 

Dulu dia , 
Selalu text aku. 
Kadang rimas 
Kadang aku layan 

Dia , 
Aku tahu dia selalu stalk blog yang takde followers ni . 

Dia , 
Dah lama tak text aku
Mungkin dia tahu , 
Aku takkan reply 

Kali terakhir dia cakap dengan aku , 
"Sarah , kau nak jagung bakar tak ? " 
Tapi , 
Aku respon , 
"TAK NAK "

Dan , 
Dia terus diam 
Terus hilang 
Bayang pun susah aku jumpa . 
Hingga saat ini . 


Aku tahu , 
Salah aku menjauh . 
Sombong mungkin. 
Aku tahu , 
Kau terkilan dengan aku . 
Walau berjuta maaf , 
Aku tahu , 
The old thing can't happen again 
Aku tahu 
Kau tetap akan jauh dari aku 
Aku tahu . 


Aku
Cuma merindui masa dulu , 
Gelak , Yahoo Messenger , 


Ohh , lupa .
Dia selalu hadiahkan aku cokelat dari UIA . 

Ehemm , Si gigi besi 
Terima kasih untuk tempoh ini 
Muhasabah diri aku balik 
Ehem . Si gigi besi 
Maaf atas segala 
Kekasaran , 
Kelakian , 
Ke-ego-an , 
Kesombangan aku yang terlampau ini 



Dan aku sedar , 
Kau orang baik baik 











Sarahh 

1 comment:

Sara said...

org pun tinggi gak Sarah :)