Followers

Ini Baru Mula





When we’re feeling empty and at our weakest, it’s hard to give love.
 Even to Allah . 
It’s then that what we need most is to fill ourselves with something else : His love for us.


.......................................


Ini baru mula 
Belum habis lagi . 
Turun naik , rebah jatuh 
Diri rasa . 
Mereka lihat , tiada rasa 
Cuma kita rasa 
Aku belajar satu perkara , 
Doa biar ikhlas ! 
Ikhlas ...

.......................................

Aku manusia biasa 
Kalau jatuh , 
Aku jatuh terus . 
Kalau bangkit , 
Aku bangkit terus 
Itu lemah aku . 
Cuma , 
Pertemuan semalam buat aku bangkit . 
Pertemuan semalam buat aku hidup . 
BMI - UKM 
Banyak cerita tak tercerita 
Banyak watak mampu bercerita tanpa suara 
Banyak yang aku faham . 
Mungkin tentang hidup . 
Lebih jelas : Matlamat Hidup ! 
Aku pun punya hati ingin terbang seperti mereka 
Terbang jauh ...
Jauh .. Tinggi 
Ingat , Ini Baru Mula . 
Baru 20 tahun . 
Hidup Baru Mulaaa . 












Sarahhh 




No comments: