Followers

Leadership Program




3 - 5 DISEMBER 2012 
Sg Semungkis , Hulu Langat , Selangor 






Kerana aku seorang sahaja pelajar diploma . :(



Saat menikmati dorians setelah berpuluh kali lemas di dalam sungai dan makan tempoyak gara gara kurang arif dalam menjaga barang amanah  . :(



Amin & Arep , Durians as our Amanah , 



Have to berpidato sambil melawan suara cik sungai 



Lupa nama .. Qama & Echah maybe ...



zombie mungkin ? 



Public Speaking 


Alhamdulillah , selesai berprogram . Mungkin ini kali pertama meyertai program kepimpinan semenjak menjejakkan kaki di bumi Bmi . Setelah kian lama menyepi dari menyibukkan diri dalam program macam ni , Alhamdulillah , akhirnya aku berani kan diri melawan nafsu ketakutan dan akhirnya , worth it!

Alhamdullilah , merasa meredah hutan , sumpah tinggi dan curam sangat .
Alhamdulillah , merasa solat diatas tanah tanpa berlapikkan sehelai kain , saya cium bau tanah , tempat tinggal saya  akhir nanti .
Alhamdulillah , belajar cara bercakap , belajar berorganisasi  
Banyak sangat saya belajar , specially pasal masa . 
Andai masa itu boleh dipulangkan , dipinjamkan , diundurkan . Aku mahu !
Terkesan dengan kata kata Ust Azahari , 


"Cari keberkatan masa & cari masa untuk Tuan punya masa , In Shaa Allah , punya kelapangan masa"

And here we are , 


T.O.G.E.T.H,E,R ,
Well Done Better Than Well Said
Amin , Epul , Arep , Apiz , Fynaz , Jawahir , Mastura , Me!




"Bila Ditegur , Terima Seadanya"


2 comments:

Nor Azizah said...

well done sarah :-)

Saracielo said...

Thanks jijah sbb bagi sikit semangat tu (: