Followers

Malam

Entah apa yang ingin aku coretkan malam ini .

......

Tak de mood dah nak buat multisim tu ..
pedih rasa ..
pedih ! pedih !

......

Alhamdulillah , semester ni semangat nak naikkan pointer tu lain macam sikit ,
mungkin ada sebab budak perempuan medic sikit dan nak tak nak aku dah tak boleh bergantung dengan orang lain dah . Majoriti kawan sekeliling yang rapat rapat semua budak telcom , makanya haruslah saya berdiri di kaki sendiri .

Mungkin semangat 'seseorang' dah meresap masuk dalam diri ini untuk lebih kehadapan . Terima kasih untuk insan itu , Moga Allah merahmati awak dunia & akhirat  ... Mungkin kita belum cukup 50 patah kata kita berbicara but  please stay with me , guide me . Thanks utk semangat awak tu !

Since ada Kak Nur yang selalu buat saya masuk air , gelabah ayam tak tentu pasal dengan dia buatkan saya matang untuk berfikir .

Thanks untuk Baby jugak sebab selalu kita refleksi diri sama sama .

Untuk Kak Ainaa & Yasarah yang selalu jadi ahjuma bagi nasihat sekian sekian .. thanks !

Saya sayang semua walaupun sekarang ni kita dah jarang duduk borak borak , cakap menda yang tak masuk akal ,  buat kerja gila , malam malam pusiing Bmi ..

In Shaa Allah , ada  masa terluang dan tulang belakang org ni sihat sepenuhnya , kita main basketball dan pandang langit sama sama  eh ..

Sorry , sebab selalu tak dapat join korang ..

.............
Ya Allah makbulkan doa Siti Sarah Bahrudin untuk berjaya dalam hidup dan jadi muslimah sejati  (;


.......



Fokus jadi wanita berkerjaya dulu ! 

In Shaa Allah , Ir Siti Sarah 








No comments: