Followers

Aku Masih Mencari

Usia makin menginjak ke arah hari yang lebih mencabar ,
Otak ini sentiasa sahaja memikirkan nilai sebuah kehidupan ,
Apakah nilai yang patut untuk menstabilkan sebuah kehidupan yang sangat bererti ini.
Namun persoalan demi persoalan bermain ligat di atas ini ,
Apakah jenis kebahagian yang aku ingin miliki ?
Mungkin ini proses kematangan aku, Mula berfikir apa dan siapa, kenapa dan bagaimana akan sesuatu perkara dan kejadian nya .
Namun ,
aku tetap berterima kasih untuk hari hari yang telah berlalu mengajar aku erti perit hidup ini.
Terima kasih hari semalam kerana mengajar aku matang untuk hari esok .
Allah, apa sangat dunialah ini jika dibanding dunia selepas ni. kedebuk!
Aku Masih Mencari Ketenangan Itu ,



Walau kau jauh di sana , tiada disamping ku . Namun ingin aku ungkap kan terima kasih buat mu kerana gagahkan diri ku ini mengutip sisa sisa kekuatan ku yang mula hilang 
dan kini , aku cuba bangkit dalam semangat mu itu . Terima kasih duhai sahabat 
In Shaa Allah , pointer cantik lagi sem ni . 
Ameeen 

No comments: