Followers

story behind the diaries .




oleh kerana saya ni dilahirkan anak tunggal perempuan .sangat kurangnya kasih sayang dari kakak *ouh sangat lahh touching ye sarah .hehe .saya keseorangan serius.hehe

dulu-dulu waktu zaman hingusan tak terasa pun ruginya tak de adik beradik perempuan sebab apa yang nak semua dapat sampaikan adik beradiklelaki semua cakap
'kak yah semua dapat''

tapi bila umur dah meningkat tua , baru terasa betapa sunyinya hidup ini . nak jugak sorang kakak .
so dari darjah 5 sampailahh sekarang kalau ada sesuatu yang buat hati ni berbunga-bunga cepat-cepat je tulis pakai pen PILOT dalam diari .
rasanya dah dekat 10 diari saya ada.terenggg .!



dan semalam tiba-tiba rasa nak baca dairi setelah 1 sem tinggal dalam kotak kasut ni.. hehe ..

baca..

baca..

baca..

dan baca ..

dan saya sangat sedar sesuatu yang saya tak pernah sedar
saya tahu saya sangat lemah dalam english dan saya sangat tak sangka semua luahan hati saya yang marah-marah semua saya tulis dalam english
dan paling tak sangka semua grammar betul ! haha . macam tak percaya je


dan tiba teringat satu kisah ni .
sekarang ni kalau saya pergi KFC mesti saya pesan KFC TWISTER .hihi.
sebab dulu waktu nak spm ada seorang budak ni selalu bagi saya kfc twister ni .
sampai sekarang saya terharu dengan apa yang dia dah buat .bukan SEKALI tau tapi banyak kali .



act, budak tu suka saya . awal-awal saya pun cakap saya suka dia *gatal. tapi lama-lamasaya rasa saya dah terlalu menyimpang dengan prinsip yang saya pegang selama ni . so lama-lama saya tak balas dah text dari dia . saya dengan dia pun baru rapat time nak habis exam spm. tengok ! sekejap gilerr dah boleh cair kan .nafsu-nafsu .
cerita dia .dia mintak skop fizik dengan saya da saya turun hostel bertemu empat mata dengan dia dan pergi dan terus berlaku episode cinta monyet yang sangat main-main . tu je .dan terus leka dan lagho..

ehm, bilabaca diari part ni je kan mesti terus teringat bau hostellah , malam yang renyai -renyai waktu saya pergi ambik kfc dari dia , text dari dia .
dan hari terakhir dia bagi chocolate bar yang besar punya .

atleast . with all those moment i always miss TI KUANTAN .

No comments: