Followers

final + result

oke . kiri kanan depan belakang saya asyik sibuk bercakap mengenai result yang akan keluar 16 dis ni . dan entah kenapa saya tak rasa pun nak ambik tahu pasal result saya ni . hehe . teruknyalahh sarah ni . tapi serius tak de hati langsung nak tahu result sem 1 .*mintak takde kena repeat ye .amin !



sem 1 ni saya ambil 7 subject

1:foundation english
2:technical mathematics 1
3:engineering physics
4:pengajian islam
5:programming
6:electronics workshop practice
7:community service

dan final ada 4 paper je . yang subjct num 5.6.7 tu tak de final sebab semua subject tu pakai skill .

ulasan paper final :

tak tau nak kata apa .ada susah .ada senang .hehe
tapi subject yang paling saya sayang lebih-lebih mestilahh paper engineering physics ..

ada orang cakap :
''wei,susah lahh subject tu , mcm mane ko study eh ??''

saya rasa sangat beruntung sebab bilik saya dikelilingi dengan budak-budak degree . dan lagi untung saya rapat dengan akak afifa .

akak afifa dia dulu budak preparation ke perancis tapi tak dapat fly sebab ada masalah yang tak dpt dielakkan . dia sangat-sangatlah banyak ilmu . best belajar dengan dia sebab dia bukanlahh sorang yang kedekut ilmu .kebetulan subject engineering physics sama silibud dengan subject engineering mechannics yang dia ambil . so ada masa memang saya selalu pergi jumpa dia tanya soalan mechanics ni .

dan kebetulan lecturer untuk subject ni pun student lepasan u dekat france so saya ambik kesempatan belajar bahasa france dgn akak afifa dan communicate dengan sir guna bahasa france . seronok sangat ! *sir tu hensem oke! hehe

No comments: