Followers

spm habis !

tak silap hari ini spm habis kan . oke .saya saya tahu pun sebab pengetua saya yang baik hati post dekat fb .hehe .baguskan .

teringat dulu-dulu dah habis spm . tapi time habis tu tak rasa heaven gilerr pun sebab time tu cuma budak akaun je last tinggal .so budak-budak engin semua dah balik .so takde nya bunyi-bunyi pelik macam anak buaya terlepas dekat hostel lelaki tu .faham-faham je lah kan budak engin memang otak macam ting tong sikit . dan kami-kami yang budak akaun ni memang sangat lembah lembut ye .

waktu kiteorang habis paper akaun ,keluar je dewan takde pun suara mengilai tanda kebebasan dari subjek akaun .semua budak akaun keluar dengan kesengehhan yang panjang . macam tak de perasaan je dah habis paper . saya pun tak faham .ingat kan nak jerit puas-puas tanda berakhirnya jajahan dengan puan yoe,tapi nampak kawan-kawan semua sopan je semua saya pun berlakonlahh jadi sopan .hehe *saya nano eh . nano tu nakal ya dalam bahasa terenganu .



bila pusing balik ke belakang , ingat balik zaman dekat TI .terasa sebak giler . teringat betapa rindunya nak kena tengking denganpuan yeo .?hah .
rasa lapang gilerr sebab semua usaha dibalas dengan result yang berbaloi buat mak ayah saya tersenyum .

kadang -kadang teringat betapa susahnya diri ni nak tempis macam-macam dugaan .timeni jugaklahh godaan dari lelaki banyak sangat datang . dan alhamdullilah , doa setiap kali selepas solat dari awal tahun hingga akhir tahun termakbul . dan saya istiqamah melakukannya , alhamdullilah .membuahkan hasil .

ni doa nya ..

''ya allah ya tuhanku , engkau jauhkan lah dengan adanya perasaan ingin bercinta dalam diri ku ini dan pulihkan kembali rasa cintaku ni selepasaku beroleh kejayaan ''


so habis exam , saya ,mimie ,eynasuha , kechek ,durar , syaqira ,hanisah pun bertangkaplahh gambar ramai - ramai .
mereka-mereka ni lahh yang membuatkan saya berjaya .all this is my catalyst .! thanks


syaqirah .spm 8A'S .now at Universiti Malaysia Pahang . Taking Diploma in electrical engineering .



mimie ! spm 7A's .Now at Kolej Matrikulasi Pahang .taking Accountancy .



yang kanan hanisah spm 8A's . yang kiri tu kechek spm 5A's . Now at UiTM JENGKA,taking diploma in accountansy .



Ainasuha .spm result sama dengan saya . now at UiTM ,MACHANG . Taking Information Management .


No comments: