Followers

#Randomly

Engineer Perempuan . Releven ke ?

Engineering .
Macam aku boleh terjun dalam bidang ni bukan aku tak pasti macam mana  .
Kadang aku berfikir ,
Mampu ke aku tanggung tugas sebagai budak teknikal-- Bila mana sebut kejuruteraan sememangnya kaitan dengan teknikal things . Am I right ? 

Fikir lagi  ,
Aku tak lah sebijiak manusia yang mampu buat equation math 
Imu hisab lah antara ilmu yang aku paling tak suka . -- Bila mana sebut kejuruteraan , makpak mesti kata kena pandai matematik
Tapi jujurnya ,
Aku manusia paling lemah matematik

Fikir dalam sikit ,
Kenapa aku ditakdirkan dalam jalan ini ?
Macam mana aku mampu survive dalam bidang ini ?

Yeahh , I am currently Bachelor in Engineering kot !

Hai ,
Wahai sarah
Tabahlah menempuh hari mendatang .
Tiga tahun setengah .
Tak lama pun .

Dan , aku masih keliru .
Hahhaa .

Tapi  , hari hari aku suka fikir pasal Engineering . 
HaHAHA


Goodnight dear self !






No comments: