Followers

Exam Semester 1

Penat barangkali 
4 paper direct aku jawab untuk minggu ni   
Jari dah bengkak semacam 
Tulis jawapan untuk paper Hubungan Etnik pun pakai tangan kiri sbb jari kanan betul betul  tak mampu nak pegang pen. 
Bergilir gilir tulis . 
Cakar ayam tak payah cakap la . 
Sampai the end of booklet tu tulis pesanan comel -- 


"Sir , mintak maaf tulisan comot . Jari saya bengkak tak mampu nak tulis sebaiknya . Moga Allah beri ketenangan ketika sir menanda kertas saya in . Maaf Sir " 


....................................

Tak cukp tidur pun satu hal . 
Untuk paper Intro Fame aku mampu tahan lagi segala penat lelah dalam badan semua ni . 

Tapi , 
Lepas je paper Intro Fame  Jam 1 terus tidur . 
Sebab jujur nya memang badan dah takde tenaga . 

Bangun bangun pukul 6 . 
Bilik takde orang 


Terus perasaan sedih datang . 
Mungkin sebab bangkit tidur lepas asar . 


Ambik wudhu' 
Kebetulan Aliaa baru balik bilik . 

Solat . 
Dalam solat terus menangis 
Menangis mengadu tak larat pada tuan punya badan . Dia 
 
Otak tak mampu nak berfikir , 
Badan dah tak larat nak mentelaah . 

Tapi , alhamdulillah . 
Lepas mengadu pada Dia . 
Badan dah elok semula . 
Energi datang balik . 

Tapi , mood masih terawang awang . 
Sebab , esok paper Electrical Installation . 
Yeahh  , kelas dimana aku seorang je pelajar perempuan dari 7 orang . 
Dan , aku sorang je pelajar junior . 

Sbb tu mood aku terawang awang 
Tak tahu nak studi apa 
Tak tahu apa nak dihafal . 
Dengan tiba tiba sejuk satu badan , 
Rasa mahu demam 
Pinggang sakit 

Aku speechless satu malam . 
Walhal aku paper jam 2.30 petang esok 
Satu apa aku belum telaah . 

Tapi , Allah itu sebaik baik pembantu . 
Yang Maha segalanya . 


Sambungg ......................






No comments: