Followers

22

Hai 
Entah apa lagi yang aku ingin ceritakan . 

Sepatutnya , saat ini aku mengerah jejari dan benak benak fikiran aku supaya memikirkan susunan jadual semester hadapan serta aktiviti aktiviti untuk budak budak FaME  . 

Tapi , Entah apa jadi . Sambil melayan lagu Leaving On Jet Plane
Aku kelaut  . 
Dasar mana aku selam , Jauh mana aku pergi . 
Berlarutan . 

..............................

Dua puluh dua dah rupanyaa . 
Hmm , masih macam ni . 
Tak matang 
Tak tahu apa apa . 

Moga bertambahnya angka kali ni , maka bertambah lah ilmu agama dalam diri . 
Rasa banyak sangat hilang dalam diri ini . 

...............................

Jadi hari ni keluar bershooping bersama Syaqirah . 
Memandangkan , Sabtu ni 17/1 dia akan pergi Umrah .
Rezeki dia . 
Walau aku dah plan setahun yang lepas , 
Dah booked flight
Booked hotel 
dan booking segalanya , 
Tapi , bukan rezeki dan masa yang sesuai . 
Jadi Allah hold dulu turn aku . 
*Visa tak lepas

Moga dapat jejak ke sana dengan hati penuh rasa kerinduan pada kekasihNya 

Dah keluar shooping , maka Topic of the day is

Engineer perempuan . Relevan ke ? 

Jeng jeng 

No comments: