Followers

Cerita Electrical Installation

Sambungan ..

Allah Maha segalanya

Dalam keadaan memang sejujurnya rasa lifeless sangat badan ni
Aku langkah kan jua kaki ni pergi exam .

Sepanjang perjalanan aku dzikir .
Selalu kalau sebelum paper dapat baca 2 pipi alquran pun dah lega
Tapi , tak boleh baca
Terpaksa dengar je alunan surah dari corong corong telefon canggih .
Tapi , tak cukup nak tenangkan hati gundah ini


 Jalan dan terus sampai ke muka pintu hall .

Duduk .

Hati masih terawang
Apa yang aku hafal tadi ntah lari kemana ntah .
Aku bajet bajet cool .
Bajet bajet tenang .

Tak sanggup buka soalan
Electrical kot !
Aku nak tipu celah mana .
Calculation , Act
Fuhhh .


Hati gundah seratus kali degup debar
Tiba
Allah beri ilham selak helaian paling akhir .
.....
.....


Allahu , rasa nak menangis dalam dewan
Rasa nak sujud syukur sekarang ,
Rasa macam macam rasa .

Apa yang aku baca keluar sebijik sebijik
Apa yang aku hafal semuaa dalam soalan .

Speechless .
Usaha aku kecik sangat
Aku langsung tak mentelaah dengan bagusnya
Studi last minit
Tapi Allah bagi aku soalan yang aku baca topiknya .

Paling tak percaya diagram output compressor dgn input aircond pun masuk .
Yeayy , bila tgk soalan compressor masuk baru yakin nak selak soalan yang lain .

Selak dan terus selak .
Allahu . Alhamdulillah Ya Rabb .

.....................

Keluar exam dengan senyuman paling manis .
Dengan hati tak sabar nak cerita keajaiban Allah bagi dengan kengkawan

Walau aku tahu aku bukan lah calon untuk dapat 4 flat untuk subjek ni .
Tapi apa apa keputusan aku redha sebab ni je usaha yang aku persembahakan untuk paper akhir aku .

Sikit sangat usaha yang aku berikan .
Terlalu sedikit
Sikit






No comments: