Followers

Gembira Hati Ini

Semalam hari gembira  buat semua , mungkin . 

Buat penulis tinta dengan gaya penuh puitis dan tersusun . Merangkap juga sumber inspirasi aku untuk travel jejauh ; Mr Dsim 

sebab dapat offer yang luar biasa -- Msc Space Technology 

Hah lupakan beliau .

 Aku ada cerita yang mungkin menarik dan bahagia untuk aku . Muaheehhee 

.....................................................

Kalau post sebelum ni aku ada bicara tentang penat lelah aku untuk subjek electrical aku . 
I'm not good enough in this subject 
Jujur 
Konfiden aku zero 


Tapi 
Semalam 
Sir Electrical aku text aku 

" Congrats Sarah sebab score high marks dalam final " 

Whatttttt . 
Hah , sengih sensorang aku semalam 

Hhehhee

Usaha aku kecik , tapi Dia balas besar ni 

Alhamdulillah 
Result pun syukur sangat 
Walau tak capai target 3.69 yang aku impikan . 
Tapi takpee 
7 semester lagi untuk aku fight !

Infiruuu Sarah !!

No comments: