Followers

yea . alhamdulillah . saya dah boleh register untuk sem 2 ni setelah kepenatan menunggu selama tiga hari . tak jemu bukak page BMI(BRITISH MALAYSIAN INSTITUTE) hari-hari. oke selama ni saya sangat-sangat berharap semoga ceh ayat macam buat speech pulak .heh oke sambung balik . semoga hari isnin jadual saya start pukul 8 . hah . pukul 8 ye .ye la kalau kelas start pukul 10 or something lah , oh tak semangat nya . dah lah isnin hari pertama dalam setiap minggu kan , so mulakan harimu dengan semangat yang baru ,ayat macam iklan .oke .

and saya jugak wish semoga saya tak de kelas hari jumaat macam sem lepas . sebab nya jumaat tu dah lesu dan rasa ,malas dah nak belajar . hehe . apa-apa jelahh . dan lagi 1 jumaat ni best tak de kelas sebab boleh balik rumah awal tak payah dah nak tunggu kelas habis .pagi jumaat dah boleh balik .dan dan kampus saya kan bersebelahan dengan UIA dan saya sangat lahh suka merewang macam orang gila yang bajet macam student UIA setiap jumaat sebab nya suka duduk dalam masjid UIA tu . tenang sangat tambahan pula environment UIA yang sangat-sangat tenang dan mendamaikan . ditambahkan lagi si gentlemen yang sangat osem pakai kopiah putih pergi solat jumaat .selit sikit je gatal saya . hehe .
after dapat bukak register terus bukak timetable dan terus menjerit macam orang gila .. hehhe .. yelahh mane tak gila . jumaat saya free !isnin kelas start pukul 8 .haha .osem ! saya suka sangat !



so ni timetable saya yang sangat kacal bergaya . i love you more lahh timetable .

No comments: