Followers

i've been proposed !

oke jangan gelabah ke apa . tittle tak da kena mengena ye dengan diri saya ye . and saya single lagi . !


oke .disebabkan saya kobosanan yang teramat sangat . saya tergoogle dkt mr google ''kisah bercinta selepas kahwin''

act , bukan saya gatal ka apa . tapi to motivated kan diri ni supaya tak kejar cinta dunia .hehe . *saya gatal sikit ja .
and google punya google saya tak jumpa pun cerita best . semua nya cerita khayalan je dari novel-novel . and i keep google-ing until i found this video . and i can't stop myself to watch this video .HAHA . memanglahh sweet gila lelaki tu .while watching the video dalam hati doa banyak-banyak . ''ya allah dapatkanlah aku husband macam tu ''haha . oh sarah ni memang kuat berangan sikit .
so this is the video .

No comments: