Followers

eqin masri

selamat tiba di bumi british yang kecil sangat-sangat ni tepat jam 1 tengah hari . haiyo , malas gila nak balik british . mana aci adik saya cuti seminggu , saya cuti 2 hari je . mane aci . sekolah dia mana ada cina . sekolah agama pulak tu . haissh .! takk adil . oke stop merengek macam budak darjah satu sarah .

kali ni balik british tak naik bus punnnnn . kita naik kereta . *ayat bajet je .. naik dengan pikah dan kak zan merangkap jiran sebelah rumah . sebab tu sampai awal . kalau tak . memang petang lah kan sampai kalau naik bus .

sebenarnya nak cerita pasal semalam . tepat jam 3.50 petang . saya dikejutkan dengan panggilan dari sahabat saya , ohhhh dia ajak saya makan spaghetti .. hand make by eqin masri eh . dia pandai masak . saya suka dia masak . BEST ! lepak makan 3 pinggan spaghetti . KAMI pun terjun kolam sampai basah kuyup . hehe . nak balik rumah dah takut sebab jam menunjukkan pukul 7.05 petang . so decided call mak buat ayat sedih lahh . cakap tu cakap ni . yelah kesian pulak kat eqin kena hantar anak dara orang maghrib-maghrib kan . hehe . last-last mak pulak SUDI ambik saya dekat rumah eqin . bestkan eqin . erkkk .. ye lahh sebab boleh menggatal bersama cerita pasal kahwin .. ! haha



No comments: