Followers

chapter two




my 2nd sem baru je start dan saya rasa sangat menyampah kenapa sem ni mula sebelum raya cina . bayangkanlahh this week kiteorang masuk and next week cuti , isnin dan selasa sebab kan raya cina . dan selepas minggu raya cina tu kan ada cuti lagi kan. dan cuti pulak hari selasa ! bayangkan saya KERUGIAN 2 hari hari selasa . dah lahh hari selasa tu banyak kelas yang saya suka dan agak tough dan 3 credit hour . arghh . geram tau .oke dah cerita pasal geram .

then .saya nak cerita pasal my life as a 2nd semester student . this sem rasa malas nak bercakap banyak-banyak . tak tahu kenapa . sangat-sangat malas nak buka mulut untuk bercakap dengan orang sekeliling dan saya lebih selasa tunggu kelas sambil main sudoku . dan walaupun ada gap dalam 30 minit untk the next class ,saya still naik bilik . tak tahu kenapa . dan kalau sebelum ni kalau tak de kelas pun saya suka sangat merewang dalam BMI yang kecik tu . tapi sekarang . pemalas gila ! kalau dulu habis kelas mesti duduk lama sikit dekat cafe cuci mata . tapi sekarang pemalas gila . habis kelas dah tak tegur orang kiri kanan terus naik bilik . ya allah sangat terukkan . saya tahu ada orang terasa dan ada yang mengumpat saya . tak kesah lahh . saya malas nak tegur orang .

MAAF .



dan saya akan duduk je dekat hostel pergi bilik kawan-kawan layan running man tak pun pergi bilik akak fifa memberatkan lagi timbangann belah kiri dan belah malam saya lebih selasa pergi surau dengan eka untuk menstabilkan catitan dibelah kanan pulak . hehe .



terasa bagai berterbangan . end .

No comments: