Followers

Reunion

Yeah cutiii , tapi not really cuti nokss . 
Tak menang tangan , plus with more more double ahhsengment .. 
Tapi tulah aku . Dah tahu kerja banyak main main lagiii .. 
Lot of pedoman hidup sarah  dah lariii . Jauhhh jauhh sangat . Yang terbang jauh jauh pun ada . hadoiii .. 
I need refreshing air . I need carrot cake with delicious creamy cheese . I need some freeze chocolate . I need some soft and sejuk sejuk punya yogurt . Ahhh , pleaseeee .. I need all that . 
 I dont want going back to my workspace .

.........................................

Photo with , Geng Meja Batu . 
umur 20 tahun , baru jumpa 
Semua ada kecuali Mimie .. 
13/2/2013
East Cost Mall jelahh kann . 


Saya , Hanisah , Syaqirah , Durar , 
Eqin , Eynasuha , Fatihah , Najwa 



Masing masing berjalan di jalan masing . 
Masing masing berjaya diatas jalan masing masing . 
2013 aku , mereka  dan dia dah pun besar . 
20 habaq hang .. 
2014 tahun masing masing Grad , 
Mungkin tahun untuk masing masing tunjuk gambar pakai jubah konvo . 
ahhh , copatnya masa berlalu ... 


Mereka ajar aku 'kawan'
Mereka ajar aku 'gedik'
Mereka ajar aku 'manja'
Mereka ajar aku 'bersaya awak' 
Mereka ajar saya buat muka ketat dengan Pn Yeo . 
Mereka ajar saya share bahagia kita untuk bahagia orang lain . 
Mereka ajar aku jatuhkan ego 
Mereka ajar aku jadi 'perempuan'
Mereka ajar aku 'sharing'
Diri saya sekarang adalah kerana diri mereka . 
I miss u guys .. 
Aku rindukan gelak besar kita dalam keadaan masih perpakain baju kurung putih , kuning , biru sambil dua buku tebal akaun di tangan . 

Imbau kembali mesin masa , 
aku hanya ingat senyuman kita semua .. 




..............................

Saya masih malas nak buat hw , 
Sarah 



No comments: