Followers

Apa apa yang terlintas


Facing the same problem again , which is , you have a tons , hmm maybe a 'grams ' of work need to be done but you stuck because you are confused which one u want to start first


And  when the moment come to me , I start to open my old text and my photo album , go through all the memories and I start miss each of them .. hmmmm , Tak bantu langsung la sarahhh .. 



Pagi pagi esok lagi , kelas medical instrument .. Hhuhuhu . 
Silalah , batman dan keluangman sekalian memberikan kekuatan anda kepada saya untuk menjejakkan kaki ini ke lab.. Saya sungguh fobia bila di soal tentang 'OpAmp' ..


Minggu ni Kuiz Entrepreneur , arghhh . 
sungguh rasa kembali pada zaman sekolah dulu .. 
sejibik sejebon belajar macam PKU .. 
ohh , Wahai keyword -keyword / sebutan-sebutan ' keusahawanan silalah laju laju masuk dalam kepala ni ye ...  
Tiba tiba teringat , surat cinta dari IPB nak bawak fly pergi Aust . 
Kenapa lah aku tak pilih track tu .. 
dan kenapa lah dua tiga minggu ni asyik teringat ingat tawaran tuu .. 
dan aku masih tertanya, 'Kenapa !' 

Pastu , sejak sejak rajengnya ayah aku online .. 
peliks !

Tahniah , untuk sepupu ku , 
Merangkap kawan kami adik beradik kami waktu mak ayah takde hampir satu bulan setengah
 sebab sebab dah kawengg !

Pastu , 
Saya makan herbalife tau !
bukan sebab nak kurus .. Nak kurus tu target no 10 .. 
Tapi , sebabkan untuk tulang belakang ku yang masih tercedera ni . 
Alhamdullilah , no more pain gang !
Serius  , Patut makanggg !

Esok , entrepreneur direct ! Malasssss !



oke , sekian sahaja updates dari orang yang sangat malas malas malas sangat pada malam berbahagia ni .. 
Ya Allah , merapu gila tulis ni ... 




Sarah si pemalas !



No comments: