Followers

Menguap

Lahai , cik google ni , main main pulak . Kalau jari ni taip bukan bab studi kejap je keluar kan .. Tapi kalau jari ni start rajeng taip , Nephrons , Enzym tu , Enzym ni , lambat pulak kau keluar kan . Aishh , nampak lah google pun dahh pemalas . Almaklum lah kan , dah hujung tahun . Visi , misi , matlamat dah lari jauh jauh .

Tengok ! Tadi tengok buku human mulut ni tak henti henti nak bukak .Lepas menguap , menguap lagi pastu menguap lagi. Naik rabak pipi ni .Tu baru tengok , belum lagi baca . Belum cuba pegang pensil lagi , aishh , kalau dah start pegang pensil , automatik tiba tiba kepala atas buku dan segala nota nota . Aish , situasi seperti membunuh diri akibat ketensionan tidak terhingga . Syaitoon syaiton melampau kau kan , dah pemalas tu janganlah nak turun malas tu kat aku .

Tangan sentuh je keyboard , mata laju je pandang screen , mata pun berseri seri macam nampak bidadari kat depan .Mulut ini pandai pulak duduk diam tak bukak bukak ,oh cover depan bidadari mungkin . Sihir apakah ini ? Ke ada siapa siapa hantar apa apa kat aku ni ? Pulangkannnnnn .

 Dan tiba tiba asyik sedang menekan nekan keyboard , tiba tiba ... teeettt , pleasee ni betul betul pulangkaan .Pulangkan kembali Wifi . Kenapa tiba tiba limited ni . Hamboi , hang terasa dengan aku ke pasal update entry ni eh . Maafkan aku





Ya Allah , Terangkanlah hatiku .Hindarkan aku daripada buat menda menda yang tak berfaedah seperti online sekarang ni . Aku nak lulus dengan cemerlang nya paper Human Psiko nihh . hehe . Ameen . 

Oke , babai !

........................................

Selamat berbuka bagi siapa siapa yang berpuasa hari Asyura ni .

.................................

Gadis kesepian , 
SH2-51 
Jam 3 petang bertemankan matahari direct masuk bilik (:

2 comments:

Syahirah said...

nice entri sarah :D

Saracielo said...

hehehe, thanks eyra . lama tak jengah blog eyra .. (: