Followers

Hei

Hei , Salamalaik ..

Pejam celik pejam celik , dah hujung sem . Lagi 3 hari lagi nak menghadap 1st paper . Ntah boleh jawab ke tidak laa . 
Pejam celi pejam celik , subuh yang gelap tadi tu dah bertukar cerah langitNya .. 
Hei masa , cepatnya kau berlalu .. Bak kata Inspector Saahab ,



Yup , rugi yang maha dahsyat   ..  Hei rumah ku , sesungguhnya aku sungguh rindukan suasana mu sekarang . Andai aku bisa putarkan masa , teringin sekali aku kembali di saat aku masih lagi dengan hingusan meleleh , curi curi pergi ke kedai depan membeli asam . Tapi sayang nya , Masa manakah yang boleh diputarkan kembali ? 
Hei hero hero ku , aku rindu mahu berjemaah dengan mu . Aku rindu kita sama sama bergaduh berebut tv . Paling aku rindu dan aku inginkan saat itu kembali ialah saat hero hero aku menjadi imam untuk aku sekeluarga . Sungguh rindu nak dengar suara merdu mereka dan yang bajet bajet merdu itu mengalunkan ayat suci itu . Moga masih diberikan kesempatan untuk itu . Ameen . 

................................................................................

Final exam is kaming now . 1st paper hari isnin ni , 19 Nov 2012 . Paper Electric Circuit . Fuhhh ! Tak tahu nak habaq apa . Tak tahu nak jawab apa . Serius tak studi satu apa pun lagi ni . :c . This sem paper dia banyak sikit . I've 5 paper for this semester . That is ,

Electronics 

Human & Control Physiology For Engineer
Microelectronics 
Mathematics 3 

Harap harap semua berjalan seperti dirancang , dan paling gugup saya rasa nak jawab mestilah paper Electric Circuit 2 dan jugak Microelectronics . Sepatah haram tak faham apa yang belajar sem ni . Sedih kan . Harap harap lulus je lahh . Dan Semoga saya dapat A utk subjek Electronics dan jugak Human . Ameen !

...............................................................

Alhamdullilah , carry marks untuk semua subjek semua oke & i'm proud be myself !
Terima kasih jugak untuk 'kawan saya ' dalam diam yang bagi semangat undirectly kat saya . Bila saya down , awak tulis something on your laman Biru itu , and i know , that for me kann ? walaupun awak tak mentionkan untuk siapa dan siapa . Tapi saya rasa , setiap ayat itu adalah untuk saya . Saya Kuat sem ni ! Sejak kenal awak , biarpun kenal dalam diam . 

............................... 
Drop your doa for Gaza


Ya Allah , kurniakan rahmatMu kepada mereka . Masukkan mereka ke dalam SyurgaMu Ya Allah . Berikan mereka kemudahan dan kekuatan untuk mengharungi setiap detik di sana Ya Allah . Hulurkan secebis kekuatanMu Ya Rabb kepada mereka Ya Allah . Ameen 




No comments: