Followers

Aku Mengeluh

Masih punya masa untuk aku coretkan disini .
Masa masih mengejar aku ,
Biarlahh , aku ambil masa seketika disini
Membiarkan aku coretkan apa yang terbuku
Untuk tatapan hari tua ,
Untuk merasai manisnya kenangan bersusah susah 

Keluhan demi keluhan aku lemparkan minggu ni ,
Mungkin salah nya dari diri aku yang kadang leka membiarkan nafsu berehat menguasai diri ,
Lalu jadi nya
Menggunung tinggi dan selebar lautan practical lab yang aku harus hadap sekarang .
Penat ini sementara !

.............................
 Cepatlah berlalu semua ,
Mock job interview 
Practical lab electronics  
Assignment 3 electric circuit
Lab 2 Human and physiology
Writing test mandarin
Run Microelectronics depan sir --'
...............................................

Kurniakan aku kekuatan , Ya Rabb 


.............................................................


Musim Hujan membasahi bumi 
Gombak , Pagi 1 November




 









No comments: