Followers

Rasa Aku

Baru tersedar ,
jauh sudah aku tersasar …
Selagi lagi tersasar … jauh.
Jauh lubuk hati ‘apakah rasa ini ?’
Namun , nafsu sentiasa menyenangkan dunia aku .
Mungkin selama ini 3 baris ayat itu sudah cukup buat aku tenang ,
Namun , sejauh manakah tenang itu sampai ke lubuk hati ini ?
Aku terus leka ..
Leka sejauh jauh mungkin .
Sampai suatu ketika ,
Aku jatuh ..
Sekeliling menindas!
Ahh , mungkin rasa aku sahaja ..
Aku rimas Hilang arah
Namun , Surat cinta dari Dia melayang kepada ku
Sekali lagi , tinta dari Nya tidak pernah menghampakan aku ..
Aku kuat kerana ayat ayat cinta dari Dia ..
Aku bangkit kerana kata kata Nya ..
Bila aku teringin hendak mengatakan , “sudahlah .. aku tak mampu lagi “ ,
‘Buku Cinta itu’ datang memberi ketenangan ,

Seriously , kalau tak ada ‘Buku Cinta’ ni , mesti aku dah lama kecundang .

..........................................

Final is in few weeks and I'm stucked dengan timbunan kerja kerja yang nak kena hantar   !
ahhhh , alasan la mak cik  !

"Aku takkan mengubah apa yang ada pada sesebuah kamu melainkan kamu berusaha mengubahnya terlebih dahulu " - Tuhan 

Moga moga Allah redha dengan apa yang aku buat ni .Ameen .

...........................................
 



No comments: