Followers

KAWAN


 Assalamualaikum
 Baru seminggu cuti sem saya dah mula rindu kawan-kawan sekepala dan bukanlah kawan-kawan BMI , saya kan ramai orang tak suka . hehe dan saya dah rindu nak main basketball malam-malam dengan yasarah , baring tengah-tengah court basketball sambil pandang langit yang sangat sangat tenang sambil teka-teka awan yang tengah buat bentuk apa , serious , rasa hilang semua masalah bila pandang langit . Dan semalam we which Kak Ainaa dengan Yasarah kita orang buat i.m ramai-ramai , tak laa ramai sangat tapi kalau dah lebih dari satu tu ramailah kan . Rasa 'tersentuh' gila , sebab last-last semester 2 , when i lost my inspiration they come and help me . when i lost tempat saya gelak guling -guling diorang datang buat saya gelak guling-guling lagi banyak . Dia orang tempat saya dengar nasihat , specially dari Kak Ainaa . Dia orang tempat saya untuk refleksi diri saya pasal islam . specially from Baby Azizah , kita kan sama-sama nak berubah . Moga-moga sem depan kita kuat lebih sikit dari sem ni , InsyaAllah and tak lupa my super triple happy friend , Datin Sara - my motivation untuk kurus macam hyuna , tempat untuk saya gelak , buat perkara berfaedah , jogging malam-malam pusing satu BMI  dan ternyata saya dah rindukan kegilaan kami bersama lagi sedih bila dah habis paper untuk final , i has to stayed dekat BMI tu sebab ada program dekat Perak . Habis paper hari khamis , sabtu baru ada program dan ahad baru balik Kuantan , hah . saat tu rasa kosong gila sebab tengok one by one kawan balik , dengki sangat dengan dia orang sbb dia orang balik awal! lagi hebat bila bangun pagi hari ahad tu saya dah tak jumpa dengan Yasarah , ntah apa jadi pagi tu pergi ketuk pintu bilik dia , bukak2 je , lupa , yasarah dah balik alahai sebak nya lah waktu tu dan semester ni saya pecah rekod sebab lepas mid term break saya tak balik rumah langsung sampailah hari ahad yang telah saya nyatakan dkt atas tadi . Ya Allah , rindu dekat rumah toksah nak cakap laa , sebak tau kalau tiba-tiba ingat kan Kuantan . Pernah sekali tu , keluar dengan Baby , tengah makan then ternampak one family ni , anak dia ada 4 orang lelaki , botak-botak lepas tu pakai kopiah , lepas tu terus cakap dekat Baby , "baby , sarah teingat dkt Kuantan " , tak sampai seminit cakap mcm tu , dah berlinangan air mata nih ..sbb karakter askar-askar saya waktu kecik-kecik botak-botak dan pakai kopiah . haha dan kalau saya rindu Kuantan , Kak Ainaa akan jadi mangsa saya untuk saya cerita pasal family saya , saya pun tak tahu apa reason saya cerita pasal family saya dan saya pun tak tahu apa reason saya taip panjang-panjang malam ni cerita pasal kawan yang saya ada sekarang ni , mungkin diorang kawan terhebat saya dekat BMI , tapi semua ni baru permulaan kami baru nak kenal masing masing punya hati,  

Our conversation semalam


First time Kak Ainaa join kita orang main basketball , dan bola Kak ainaa tersangkut tak masuk jaring dan tiba-tiba datanglah .. cerita lanjut tekan sini .

Our 2nd outing after Sg Pisang 

Doakan kami sahabat sampai bila bila . taknak gaduh- gaduh besar seperti yang telah KAMI alami . InsyaAllah , doakan kami semua

No comments: