Followers

Zulhilmi (:

Selepas 6 tahun tak jumpa akhirnyaa ,

"Sarahh "

"Eh , Zulhilmi "

"Buat apa "

"Buat akaun bank , dapat masuk UPSI bulan 9 ni . Awak buat apa Sarah ? "
.
.
.

Dia masih lagi macam dulu .
Pelik .
Baik
Pandai
Jalan macam Mr Bean
Cakap bahasa baku .
Sopan
Ramah
Skema ; Seluar atas perut


Kawan sekolah rendah sama
Dulu dia tak macam tu
Maksudnya ,
Dia bukan seperti sekarang ;
Jalan mcm Mr Bean ,
Rambut sikat tepi
Cakap skema
Seluar tinggi

Bukann
Dulu dia tak macam tu pun .

Dulu kacak .
Rambut pacak sikit
Dulu waktu darjah 3 -- tak silap aku

Tapi ,
After dia accident 
Semua berubah
Dia tak ingat diri dia
Dia tak ingat Bak - *pakcik van aku dulu


Aku selalu ingat dia sebab ,
Dia accident depan mata aku
Betul betul depan aku
Aku baru lambai dia lintas jalan
Tiba tiba ,
Dush !!

"Bakkkkk !!! "


Dentum bunyi badan dilanyak kereta jelas lagi terdengar
Merah darah atas jalan segar lagi depan mata ini
Kaku badan dia , Bak angkat masuk kereta jelas lagi .
Semua umat manusia menjerit .

Hmmm ,
3 Bulan dia tak pergi sekolah
2 minggu  ICU

Dan tahu tahu dia datang sekolah  dengan sepenuhnya dia tak ingat apa apa .
Kawan -- cikgu -- semua lupaa

Sampai sekarang .
Parut atas dahi jelas lagi


No comments: