Followers

Just A Random Feeling #2



Esok ada paper
Esok pulak last day of Jamadil Akhir . 
Lepas Jamadil Akhir , 
Rejab , 
Lepas tu , Syaaban . 
And , 
Assalamualaikum Ramadan !
Sungguhh saya rindu awak Ramadan . 
Tak sabar nak meluah segala rasa dengan awak  

......................................................


Eh , 
Nanti dah kahwin taknak beli rumah dekat dengan kedai runcit .
7E ke , 
Hypermarket ke ,
Eng Hong ke 
Kedai Anney ke 
Tak mboh 
Tok sey 
Tak nak 
Sebab nanti anak aku senang senang pergi kedai beli jajan 
Macam aku buat dulu 
Sampai Mok bagitahu tuan kedai , 
Kalau aku beli jajan lagi report kat dia terus . 

Dulu aku rasa best
Sekarang aku rasa rugi .. 
Dulu aku rasa Cloud9 tu best sangat 
Sekarang aku rasa , 
Tuiii , manisssnyaaa weh 
Mungkin hormon orang tua yang aku sedang bawa . 
Mungkin ?
Mungkin laaa
Menyesal aa 
Banyak duit aku bagi kat tauke kedai tu 
Rugi ! 

Ohh , pleaseee
Cayaq







Redbull buat aku taff , 
10052013 


No comments: