Followers

meet the KETOD

hari ni naek skuter jalan-jalan makan angin jumpe si ketod a.k.a. sheda.rindu mangat dah 2 month ta jumpe minah ni.
*pic ni time form 3 ye..sangat kebudakan lagi*
amik dye dekat kedai pakcik nye then makan-makan kat 'blackstone'order laicikanggg and ABC.PASTU,pergi rumah meera..ya allah!!deebab gileer sekarang..mcm orang berkahwin.heheh.

pastu,pergi butik saffiyah usha-usha blouse,cute tapi mahall deh baek beli on9,half price dapat..hehhe.dah otw masuk butik tu wajiblah pergi ke 7E.hahha..aku suke msuk 7E ni sbb ade sorang akk ni asl aku jejak je kaki 7E mesti akk tu pandang da puas hati.aku pun tatau ape lahh masalah dye nngn aku..ke dye marah aku sebab selalu sangat beli SNEAKERS kt 7E.hhaha...ape lahh manusia sekarang..


selepas menyerempakkan diri berjumpa dengan akk tu,pergi balik rumah sheda,lepak tepi sungai..(perkara paling aku suke kalau pergi rumah dye)..so share lahh cerita selama 2 bulan tersimpAN Di ceruk hati ni..

kali ni pergi rumah gadis ni ta bawak camera pn.lerih..bawak camera mesti bawak beg buusaarr..part tu paling malas,so ta bawak lahh

No comments: