Followers

late meet the KECHEK..

..hari ini 'outing'ke bandar bersama kechek !!hahha..lepas jugak rindu ni.tapi terlewat sejam doe.hehehe..kesian kechek 1 jam jalan-jalan sorang2 tawaf ECM ..sory la kawan..before pergi ecm ,jalan nak pergi bandar jammed gilerr..biaselahh time budak sekolah terlepas..hehehe..so,dsbbkan sesak sgt ayah aku pun cakap nak pergi main saham jap..hhaha..adoi..ayah den ni mcm tatau je aku dah terlewat setengah jam..

so membatulahh diri ku kat dalam car tu.dalam 5min lps tu..aku ternampak couple ni..yang si perempuan tu bertemankan kawan dye ..tibe2 aku teringat lah zaman aku sekolah dulu.kalau korang perasanlahh 'kalau si perempuan yang kapel tu awal2 berkapel dengan laki tu mesti bawak kawan baek,dan melalui pemerhatiankulahh,kawan baek perempuan tu mesti yang lebih-lebih dari perempua yang kapel tu'..hehhehe..so,itulah yang aku nampak semalam..dan semestinye perempuan yang teman tu mesti buat muke kerek siket.haha..sejibik semalam..

oke2..lupekan kapel tu..melalut dah..

so,sampai lah ECM pkul TIGA
JANJI PUKUL due..hehhe..
so jalan2 shoping jap ..
pergi foodcourt
beli Icecream RAINBOW + jagung..
makan sambil kechek meluahkan perasaan kebencian,kekusutan.keserabutan dengan SISLUPEE..
after that...baliklahhh..
sekojapjee...
sobsob

No comments: