Followers

away to terengganu

the things yg paling aku suke gilerr sbb dapat shopping habis-habisan kat atas 'pasor payang'..hahhaa..terutama asam.seriusly aku suke balik belah ayah sbb asl balik je mesti dpt ang pau.hahaha..balik t'ganu je mesti mewah hidup aku + belah ayah aku more like friendly..so,happy family..tapi tu no 2.tp paling best nye balik t'ganu ni sbb otw ke sana lalu ikut KERTEH..hehhe.yes.mmg aku suke giler lalu si ni sbb dapat tgk kilang petronas kirikanan .kadang2 funing kepala asyik toleh kanan toleh kiri
..



seriusly aku mmg fanatik giler tgk kilang2 ni.aku pn ta tau kenapa..kalau mase time berhingus lagi,aku slalu tgk dkt sebelah petronas punye kilang ade 1 tempat utk dye hasilkan api..kalo dulu api dye mmg besar gilos.aku slalu pikir agaknye kt situlah neraka sbb mmg ape dye besoor sgt..tp rupenye tmpat orghang petronas hasilkan tenaga untuk kilang2 seangkatan kat situ.TAPI skrg api tu makin kecik..kate ayah den.'SBB SKRG EKONOMI GAWAT,PRODUCT DAH TAK BYK BUAT' mcm tulah kata seorang trainee petronas..


kalau malam lagi cun habisss..
mcm malam cahaya pulak..yang kilang PETLIN mmg cun sbb kilang dye bermandi cahaya kaler putih..dan beribu batang lampu kalimantan.hehe..'
dan kat area kawasan ni tak buuleh nk capture gambar sesuka hati sbb camera ade 1 bahan yang boleh bikin explosion + kilang kat kerteh ni manyak kimia product(agaknyelah kot)sbb tu aku amik dkt GOOGLE je..


No comments: