Followers

Pisah

Sarah , Azizah , Yasarah , Ainaa

Dan 
Seorang pandang ke utara 
Seorang ke selatan 
Dan 
Berdua menetap di Timur . 

Yang pasti , 
Semua di laluan masing masing 
Masing besar panjang 
Punya jalan cerita berbeza 

Semoga , 
Pandai pandai bawa diri 
Solat jangan tinggal 
Zikir jangan lupa 
Redho & Berkat Allah yang pandang mudah 

Huh , 
Aku kagum semangat kalian 
Pandangan kalian 


Aku cuma takut , 
Aku masih bertatih untuk lupakan bau bauan korang 
Gelak senda kalian 

Aku Takut , 
Aku rindu terlampau sampil menangis di tepi perigi 
Menghitung jumlah titis air mata 


Dan , 
Selepas ini , 
Siapa lagi mampu melayan karenah aku ?

Huh 


Kerna , 
Perpisahan itu pasti 
Pahit mana rasa , 
Jujur aku harus telan
Payah mana mahu lepas , 
Harus biarkan ia pergi 
Berlalu  



Yaa Qawiyy
Ya Qawiyy 
Ya Qawiyy 

" Beri aku kekuatan "








No comments: