Followers

puan yoe 3


oke !
dalam kelas .every exam . every test . every quiz saya orang yang tercorot untuk subjek akaun .sebab hati saya betul-betul tak suka akaun !

dulu-dulu time nak exam akaun esoknya tu mesti pergi public phone sebelah bilik prep curi-curi call mak time waktu prep , call sambil nangis-namgis .

''mok ,sarah takut nak jawab akaun esok '

serius memang gigil kaki ni wei . takut sangat .

dan seperti biasa lepas exam saya antara yang teruk . oke .kalau dah exam dah teruk dia akan aim kite sampailahh kita ni dapat tahap dia nak .
so ,saya ni memanglahh kena sangat - sangat aim dengan dia . tiap kali ada akaun tiap kali tu lahh kene buat kat whiteboard sambil nangis-nangis sebab tak tahubuat . sedih sangat time tu . that time rasa marah sangat-sangat kat mak sabab suruh ambik akaun .

month by month kesedaran pun timbul .
dalam hati cakap penuh dendam sebab malu dah dengan kawan-kawan sebab tak pandai akaun .
tapi alhamdullilah i have a great friends that always bagi semangat . diorang lahh yang buat saya rasa saya kene buat pn yoe bangga dengan saya .

form5 .
start f5 saya dah jarang turun rehat sebab kene pergi klinik akuan untuk mereka yang lemah akaun .saya salah seorang dari nya .hehe .awal2 malu tapi lama-lama tak de hal dah .

alhamdullilah ,berkat kesabaran saya melayan kerenah akaun ni saya dapat lahh tgk prestasi dari f4 .start dari dari FAILED untuk 1st exam sampailah trial saya dapat B+ . time tu bahagia sangat-sangat ,.ye lah kan . usaha 2 tahun takkan tak berbuah ape-ape kan .
sambung lagi

No comments: