Followers

puan yeo




assalamualaikum.
oke . tetiba-tiba saya terindu zaman sekolah , which is zaman sekolah menengah atas .ok saya bersekolah di SEKOLAH MENENGAH TEKNIK KUANTAN .teknik je . tak mampu nak sekolah sains .hehe
oke . biasalah kan kalauteknik ni mestilah aliran teknikal je kan tTAPI tapi saya bukan budak engineering oke ! saya budak akaun . atau kat TI KUANTAN budak-budak ni panggil budak PENGURUSAN . oke macam biasa kalau budak pengurusan ni kat TI KUANTAN mesti tak lari dengan PN.YEO which is cikgu yang mengajar akaun . she is very great teacher i ever had ! serius

oke , saya masuk teknik ni pun sebab pilihan hati saya sebab nak follow macam abg saya . tapi dulu abang saya ambik mechenical engineering . saya nak ambik jugak mechi tapi di bantah keras-kerasan oleh mak saya dan abang saya . hehe .mak cakap :

''anak mak dah ramai lelaki ,awak tak payah amik jurusan laki-laki . ambik akaun je . jadi perempuan sikit .''

oke ,tu lah nasib anak perempuan tunggal oke.

so, dengan tak de passion langsung dengan akaun , dengan tak minat ape-apa pun pasal bussiness , dengan hati yang BENGKAK saya pun masuk lahh kelas PENGURUSAN . demi memenuhi apa yang mak nak . taat kan? hehe

then ,alhamdullilah say masuk kelas 4 PENGURUSAN 1 .
masa ayah hantar untuk registration tu aah ada pesan ..
'' kat sini orang pandai-pandai ,jangan awk pulak jadi yang tercorot''
*i still remember the words .

sambung cerita.mengantuk .bye

No comments: