Followers

Bisik

Awak
Tah kenapa semalam kan ,
saya rasa macam dah boleh put aside pasal jodoh

Maksudnya ,
Dingin malam solat tahajjud
Masa doa - saya macam terdetik dalam hati paling dalam

"Takpelah Allah kalau belum ada rezeki untuk aku bersuami. Aku redha"

Tapi kan awak ,
Macam sedih jugak la sebab -;
Semua atas bahu saya
Yelah , saya kan takde adik beradik perempuan
Teringin jugak nak mengada
Yelah , takkan nak mengada dengan kawan kan .
Kawan datang dan pergi
Nak mengada dengan adik adik lelaki mcm hampehh je

Takpelah
Inshallah


Jadikan Sarah manusia paling tabah 
Paling Sabar 
Paling redha dengan setiap kejadian 
Paling boleh terima apa jua keadaan dan masih berfikiran baik untuk tetap positif

Allah nak bagi yang palingg baik untuk awak, Sarah

Tetaplah peluk tubuh sendiri
Belai rambut sendiri
Pujuk hati sendiri
Sambil hembus -;
"Sabar tau Sarah . Allah sayang awak "

bisik sarah pada sarah .
Senyum*



No comments: