Followers

Unlock



Tengah melayan hati sendu 
Biarkan hati terus melayang jauh sejauh mungkin
................ 

Alhamdulillah 
Semester 2 sudahh 
Pantas masa bergerak 
Well 
Baru 3 weeks dalam semester 2 , 
Tapi terlalu banyak perkara berlaku 
Biar aku coretkan disini 
Sebagai tanda aku pernah alami dan rasa peristiwa itu . 
...............
Kejutan demi kejutan semester ni 
Termasuklah soal hati dan unlock certain achievement yang aku selalu impikan selama ini  . 

........

Alhamdulillah 
Aku terpilih ke program Global Excellent Leadership Mara di Jeram Besu Pahang 
Lagi , 
Terpilih sebagai Setiausaha KOR SISPA JPAM 
Serta Setiausaha Fame Society 3rd Batch 
Dan terbaru 
Semalam 
Aku dipanggil oleh pihak xx
Katanya ; 

" Tahniah , anda dipilih sebagai calon MPP kampus " 

What ?! 

Pernah mimpi untuk jadi calon MPP , 
Namun bukan tika dan saat ini . 
Pelan asal mungkin ingin calon kan diri sendiri pada tahun 3 pengajian 
Tapi 
Allah beri jalan ini 

.....................

Hmmmm 
Sedut oksigen 
Pujuk hati 
" Ada something yang Allah nak bagi "

Tiba tiba rasa tenang 









No comments: